Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
18-10-2024

Zapytanie ofertowe o cenę opracowania audytu technologicznego infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i urządzeń wodnych SSEMP S.A. w Podstrefie Lubań.

Kamienna Góra, dnia 16 października 2024 roku

 

ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ

opracowania audytu technologicznego infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
i urządzeń wodnych SSEMP S.A. w Podstrefie Lubań

 

Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A.

z siedzibą przy ul. Papież Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra

NIP: 614-14-72-974, REGON 230820274

Strona: www.ssemp.pl

email: strefa@ssemp.pl

tel. 75 645 20 30

zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę opracowania audytu technologicznego infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i urządzeń wodnych SSEMP S.A. w Podstrefie Lubań

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

I. Przegląd Ogólny

Opis infrastruktury: Przegląd i opis istniejącej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej SSEMP S.A. w Podstrefie Lubań przy ulicy Gazowej (Gmina Miejska Lubań, powiat lubański, woj. dolnośląskie).
Stan techniczny: Ocena stanu technicznego poszczególnych elementów infrastruktury.

II. Aspekty Techniczne

Materiały i technologie: Analiza stosowanych materiałów i technologii oraz ich zgodność z aktualnymi normami i standardami.
Bezpieczeństwo i niezawodność: Ocena niezawodności i bezpieczeństwa systemów, w tym odporności na awarie i kryzysy.

III. Eksploatacja i Utrzymanie

Procedury eksploatacyjne: Ocena procedur eksploatacyjnych i konserwacyjnych.
Planowanie i harmonogramy: Analiza planów i harmonogramów konserwacji oraz remontów.
Zarządzanie zasobami: Ocena zarządzania zasobami ludzkimi i technicznymi, w tym szkolenia i kwalifikacje personelu.

IV. Analiza Ekonomiczna

Koszty operacyjne i inwestycyjne: Analiza kosztów operacyjnych i inwestycyjnych związanych z infrastrukturą.
Opłacalność modernizacji: Ocena opłacalności modernizacji infrastruktury wod-kan.

V. Zgodność z Przepisami

Regulacje prawne: Ocena zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi i normami.
Środowiskowe wymogi: Analiza spełniania wymogów środowiskowych, w tym ochrony wód, zarządzania ściekami i emisji.

VI. Jakość Wody

Parametry jakości wody: Analiza jakości wody dostarczanej do użytkowników oraz odprowadzanych ścieków.
Procesy uzdatniania: Ocena skuteczności procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków.

VII. Ryzyka i Zagrożenia

Analiza ryzyka: Identyfikacja i ocena potencjalnych ryzyk i zagrożeń związanych z infrastrukturą wodno-kanalizacyjną.
Plany awaryjne: Ocena istniejących planów awaryjnych i procedur reagowania na kryzysy.

VIII. Rekomendacje

Zalecenia dotyczące modernizacji: Propozycje modernizacji i ulepszeń technologicznych.
Optymalizacja procesów: Rekomendacje dotyczące optymalizacji procesów operacyjnych i eksploatacyjnych.
Szkolenia i rozwój: Propozycje dotyczące szkoleń i podnoszenia kwalifikacji personelu.

IX. Raport Końcowy

Podsumowanie wyników: Kompletne podsumowanie wyników audytu, w tym główne wnioski i obserwacje.
Plan działania: Szczegółowy plan działania na podstawie wyników audytu, uwzględniający krótko- i długoterminowe cele.

X. Dokumentacja

Dokumentacja techniczna: Zebrana i zaktualizowana dokumentacja techniczna, w tym schematy, plany i rysunki.
Baza danych: Utrzymanie i aktualizacja bazy danych dotyczącej infrastruktury i urządzeń wodno-kanalizacyjnych.
 

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3. Termin wykonania zamówienia: do 30.04.2025 r.

4. Zapytania o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji udziela:

Jarosław Osmolak, tel. 75/ 645 20 39, kom. 660 691 561;
Paweł Miechur, tel. 75/ 645 20 40, kom. 538 414 006.
Termin związania ofertą:

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

5. Sposób przygotowania oferty:

Należy wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz oświadczenie (załącznik nr 2), które składają się na ofertę. Każdy z wyżej wymienionych załączników powinien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

6. Kryteria i sposób oceny ofert:

Kryterium ceny: najniższa stawka netto - 100%.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną netto, uwzględniającą wszystkie koszty, w tym koszt pracy ludzi, sprzętu, koszt materiałów (np. mapy, plany, wypisy, wyrysy itp.).

7. Warunki płatności:

Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na wskazany w formularzu ofertowym rachunek bankowy, w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku bądź faktury VAT. Za dzień zapłaty rozumie się dzień obciążenia rachunku Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S.A.

8. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 15 listopada 2024 roku (piątek) do godziny 14:00 w sekretariacie SSEMP S.A. (I piętro) przy ul. Papieża Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra lub przesłać na e-mail: strefa@ssemp.pl .

Zaleca się przed przystąpieniem do sporządzenia oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.

Zaniechanie przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia procedury wyłonienia Wykonawcy bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.

9. Inne warunki właściwe dla przedsięwzięcia:

a) Zamawiający wskazuje numery działek stanowiących własność SSEMP S.A. w Podstrefie Lubań (Gmina Miejska Lubań, powiat lubański, woj. dolnośląskie) poprzez ich poniższe identyfikatory w Geoportalu:

021001_1.0004.AR_8.16/8
021001_1.0004.AR_8.16/27
021001_1.0004.AR_8.16/35
021001_1.0004.AR_8.16/36
021001_1.0004.AR_8.16/46
021001_1.0004.AR_8.16/55
021001_1.0004.AR_8.16/48
021001_1.0004.AR_9.2/12
021001_1.0004.AR_9.2/44
021001_1.0004.AR_9.2/49
021001_1.0004.AR_9.2/24
021001_1.0004.AR_9.2/25
021001_1.0004.AR_9.2/28
021001_1.0004.AR_9.2/47
021001_1.0004.AR_9.2/38
021001_1.0004.AR_9.2/40
021001_1.0004.AR_9.2/42
021001_1.0004.AR_9.2/37

b) Zamawiający wskazuje wykaz firm, które korzystają z infrastruktury wodno-kanalizacyjnej SSEMP S.A. przy ulicy Gazowej w Lubaniu:

Konstal Sp. z o.o.
KOSIKOWSKI & KRESKY Sp. z o.o.
PONAR Lubań Sp. z o.o.
Łużyce Beton Sp. z o.o.
"ZEIBINA KUNSTSTOFF - TECHNIK POLSKA" Sp. z o.o.
S-LAB Sp. z o.o.
FUH Wojciech Kulczycki
Osoba fizyczna
MEGATEX LTD Sp. z o.o.
 

c) W razie konieczności Wykonawca zobligowany będzie do dokonania uzgodnień z przedsiębiorcami nadmienionymi w pkt 9 lit. b) w zakresie oceny infrastruktury SSEMP S.A. znajdującej się w granicach działek inwestorów.


1 - Ze względu na ochronę danych osobowych informacje o osobie fizycznej korzystającej z infrastruktury wod-kan SSEMP S.A. zostanie udostępniona jedynie podmiotowi, który zostanie wybrany do realizacji przedsięwzięcia opisanego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

(SSEMP)

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...